Jumat, 03 Februari 2012

gue Random

i didnt know something happened today which made me so random, so galau, very tired, moody, sensitive extra, and cry to the max.
heart is the important things you must keep it up, don't make it fly so high, low but exactly get the detrmination, from heart you hold on the sand softer(?)

ah besok gue TO guys, serius, dan gue sekarang masih pengen ngilangin random ini nih, howww? otoke? just wih you, blog, i can share.
tapi herannya dari blog ini terbentuk, gak ada seorang pun yang komentar dengan posting posting gue, gak ada yang respon pula-_____- paling di soutmix aja, eh tapi sekarang shoutmix juga perlu bayar jadi gak bisa pasang shoutmix lagi di blog hm..

duh random bgt sih,
yang penting doain aku ya,
kemala octariny, maba FKUI reguler 2012, lewat jalur snmptn undangan:)
aamiin
with allah i can never be lonely, and there is nothing impossible for Allah, just like make an areng to be an intan, i know allah have the best plan for me, because i believe everything will be beautiful someday :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar